Casa de recent construcció, situada a Riells de Dalt, una zona tranqui-la i a pocs minuts del Port de L’ESCALA i la platja de RIELLS.
La zona destaca per ser un lloc tranquil i residencial. Esta a pocs minuts de RIELLS i la seva platja amb tots els comerços i zones d’oci. Just davant de la casa tenim el bosc per poder fer llargues passejades i gaudir-ne.
La casa es distribueix en dos nivells.
A la planta baixa, trobem la sala d’estar-menjador amb cuina oberta tipo americana, amb un accés directa a la terrassa amb unjardí privat. També hi ha una habitació i un lavabo amb una dutxa.
La primera planta està distribuïda amb dos habitacions amb armaris encastats i persianes elèctriques, una d’elles doble amb sortida a una terrassa que dona a la zona comunitària i un bany complet amb banyera.
La zona comunitària disposa d’uns amplis jardins, amb tres piscina i una barbacoa per gaudir en família.
La casa també compte amb bones prestacions amb aire condicionat fred i calent per conductes i pàrking privat amb un traster.